قوانین و مقررات

  1. کلیه اصول و رویه‏‌های مطب 118 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرف‏‌کننده و قوانین نظام پزشکی است و متعاقبا تمامی کاربران نیز موظف به رعایت قوانین هستند.

 

  1. انجام اعمال خلاف عفت عمومی یا هنجارهای متعارف جامعه و هرگونه عملی که بر اساس قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران، مشمول عنوان جرم شود ممنوع می باشد.

  

  1. مطب 118 برای ارائه آدرس کلیه فعالین حوزه سلامت از اطلاعات ارائه شده توسط ایشان یا وب‌سایت‌ها و منابع معتبر استفاده کرده و تلاش نموده است تا اطلاعات ارائه شده حداکثر صحت و اعتبار را داشته باشد.

 

  1. مطب 118 تمام کوشش و دقت را به منظور ارائه مناسب و مطمئن خدمات انجام می‌‏دهد و جهت تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و معتبر استفاده می‌‏نماید.

 

  1. کلیه آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی خود در مطب 118 تأیید می‌کنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود. همچنین مطب 118 خود را موظف می‌داند از انتشار آگهی هایی با این مضامین جلوگیری نماید:
  • مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
  • هرگونه محتوای مندرج در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه،
  • استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: بهترین، برترین، اولین، مجهزترین و کلیه عبارات و توصیفاتی که جنبه تبلیغاتی اغراق آمیز داشته باشد،
  • هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف،
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی خدمات و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند،
  • استفاده از حروف انگلیسی برای نوشتن عبارات فارسی (اصطلاحا فینگلیش): استفاده از زبان انگلیسی برای نوشتن کلمات غیرفارسی و برندها و یا ثبت آگهی به زبان انگلیسی مانعی ندارد،
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
  • هر شکلی از شرط‌بندی (با جایزه یا بدون جایزه).

 

  1. چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، مطب 118 فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید و در این صورت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینه‌های پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر ندارد.

 

  1. هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد.

 

  1. مسئولیت همه اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام خدمات‏‌رسانی) و قوانین مدنی (ورود خسارت) باشد، برعهده شخص متخلف بوده و شرکت هیچ‏گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و این سامانه می‌تواند از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورد.

 

  1. خدمات مطب 118 صرفاً جهت اطلاع‌‏رسانی و آگاهی‏‌بخشی به افراد به خصوص پیرامون فعالیت‏‌های فعالین حوزه سلامت می‏‌باشد و این سامانه هیچ‌گونه تعهدی نسبت به کیفیت و ضمانت خدمات ارائه شده از طرف فعالین را ندارد و نخواهد داشت.

 

  1. مطب 118 از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، Backup تهیه نموده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند.

 

  1. مطب 118 بر خود واجب می‌داند که با تمام قوا و توان از کلیه اطلاعات شخصی و پرداخت‏‌های صورت گرفته اعضا حفاظت نموده و این اطلاعات را جز با مجوز مقامات قضایی در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی ثالثی قرار ندهد.

 

  1. کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

 

  1. لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.

 

  1. ورود کاربران به سامانه مطب 118 جهت استفاده از خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات این وب‏سایت است.

 

  1. ایجاد هرگونه تغییر در خدمات، قوانین و رویه‏‌های مطب 118 در آینده، در بخش قوانین و مقررات منتشر و به‌‏روزرسانی می‏گردد و کاربران موافقت می‏‌کنند که استفاده مستمر از سامانه به معنای قبول هرگونه تغییرات است.

 

  1. تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت وقوع هرگونه از موارد قوه قهریه، مطب 118 هیچ‌‏گونه مسئولیتی ندارد.